Logistički softver za zdravstvene ustanove
Logistički softver za lijekove, potrošni materijal i ostale
medicinske proizvode
Logistički softver METZMODUL prilagođen je internim zahtjevima svake bolnice.
Softversko rješenje posebno je prilagođeno procesima povezanim sa pružanjem i administracijom medicinskih proizvoda, a logistika je razvijena za medicinsko osoblje, službu nabave, analize i financija.
METZMODUL softver omogućuje:
- planiranje nabave, optimizacija protoka nabave zbog koordinirane palete proizvoda u funkcionalnim jedinicama
- praćenje količine zaliha po svakom artiklu
- analiza utroška pojedinih vrsta artikala po mjestu troška na dnevnoj, tjednoj, mjesečnoj i godišnjoj bazi
- spremanje svih podataka u raznim formatima
- jednostavno stvaranje i primjena standardiziranih modula skrbi liječenja
- kontrola vremena zadržavanja predmeta na odjelu
- izlaz dodatnih informacija u obliku popisa (predmet, soba i troškovni centri)
METZMODUL logistika odrađuje gotovo samostalno:
- ispis naljepnica sa barkodovima za svaki predmet
- ispisuje priručnike (popise) za svaki ormar, svaku policu, svaki odjeljak što prikazuje u bilo kojem trenutku na mjestu ono što mora biti u pojedinom odjeljku
- ispisuje popis sortiran prema brojevima predmeta ili po abecednom redu naziva predmeta
- ispisuje razne popise, uvijek ažurirane na temelju najnovijih promjena
- automatski ažurira sve predmeta u cijeloj bolnici
- izračunava potrošnju određenog predmeta u određenom vremenskom razdoblju
- svi dobiveni podaci mogu se proslijediti različitim aplikacijama na daljnju obradu
Svi podaci se prikazuju tablično, status predmeta istaknut je bojom, jednostavna navigacija izbornika.
METZMODUL – sustav modula i logistike
Sustav nabave „Razmjena prazno za puno“
Sustav višestrukih zaliha
Prednosti modularnog sustava
- nabava se može definirati prema zahtjevima potrošačkih bodova
- točan iznos svake stavke je dostupan na pravom mjestu u pravo vrijeme
- uklonjena mogućnost nestašice
- svi logistički procesi su automatski uz pomoć optimizacije internih procedura
- dostupan prostor za pohranu koristi se optimalno
- skladištenje veže manje kapitala
- transparentnost i jasnoća čini standardizaciju stavki mogućom, dopuštajući smanjenje broja dobavljača
- zdravstveno osoblje oslobođeno rutinskog posla, dopuštajući im da se koncentriraju na najvažniju stvar – brigu za bolesnika